Interim, Vaste functie
Zuid-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Underwriter Assistent

Enthusiastic Underwriting Assistant (36-40 hours) hybrid Organisation Our client is large international Insurance company, based in Rotterdam What are you going to do
  • Documenting and processing received quotations;
  • Issuing policy documents;
  • Premium bookings;
  • Declarations processing;
  • Collecting missing documents/premiums with our international brokers
Offer
  • To work for a interesting Global insurance company;
  • Possible to start immediately,
  • Project for at least 3 months;
  • Work with eager colleagues;
Requirements
  • Minimum of 2 years of underwriting experience
  • 2 years insurance experience
  • At least a HBO working and thinking level;
  • Communicative in both Dutch and English;
  • Accurate and eye for detail
  • Teamplayer
  • Full Time availability;
Sounds interesting? Than apply!!

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Sales

Underwriter Assistent Enthusiastic Underwriting Assistant (36-40 hours) hybrid Organisation Our client is large international Insurance company, based in Rotterdam What are you going to do Documenting…

Vaste functie
Noord-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Wij zoeken de beste Koelmonteurs!

Ben jij een koelmonteur met ervaring en in het bezit van STEK of F-gassen dan zijn wij op zoek naar jou!
Zorg jij dat de klant tevreden blijft en kwaliteit krijgt voor een juiste service en onderhoud aan de koel en vriesinstallaties te geven?

Organisatie

Een uitdagende en afwisselende job in een groeiend en dynamisch bedrijf. Zij werkt met een open en informele bedrijfsstructuur. Er staat een team van enthousiaste en professionele collega’s klaar die je desgewenst ondersteunen in opleiding en ontwikkeling, waarbij er volop ruimte blijft voor je eigen inbreng. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging om je talenten verder te ontwikkelen?

Functie

  • Als koelmonteur is geen dag hetzelfde, jij gaat werken op verschillende locaties binnen de randstad.
  • Plaatsing en montage van koel- en vriescellen en seperate koelinstallaties. Accurate rapportage/ verslaglegging.
  • Jouw werkzaamheden als koelmonteur bestaan o.a. uit nieuwbouw, onderhoud, storingen en reparatiewerkzaamheden aan koeltechnische installaties, zoals koelinstallaties en airconditioning.
  • Plaatsing en montage van koel- en vriescellen en separate koelinstallaties
  • Accurate rapportage / verslaglegging

Voor deze functie Koelmonteur vragen wij;

  • Bezit van F-gassen diploma
  • MTS werk- en denkniveau
  • Ervaring
  • Bereidt zijn om storingsdiensten(24/7) te draaien,
  • Zelfstandig kunnen werken als koelmonteur binnen de koeltechniek,
  • Een koeltechnische opleiding (STEK / F-gassen),
  • Opleiding richting installatietechniek / elektrotechniek,
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken,
  • Rijbewijs B en eigen vervoer.

Onze opdrachtgever biedt:
Een inspirerende, zelfstandige vrije baan in een groeiende en innovatieve organisatie
Een goed salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een service-auto van de zaak

Jij gaat aan de slag met een enthousiast team en krijgt volop de mogelijkheid je nog verder te verdiepen in de koeltechniek. Er worden uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden geboden.

Geïnteresseerd in deze vacature? Mail of stuur je sollicitatiebrief, voorzien van CV naar: vacature@capablecapacity.nl

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Information Technology

Wij zoeken de beste Koelmonteurs! Ben jij een koelmonteur met ervaring en in het bezit van STEK of F-gassen dan zijn wij op zoek naar jou!Zorg jij dat de klant tevreden blijft en kwaliteit krijgt voor…

Vaste functie
Noord-Holland
Geplaatst 3 maanden geleden

Referentie: 20100402a
Locatie/Regio: Amsterdam
Dienstverband: Vaste aanstelling (FT)
Salaris: In overleg
Per: z.s.m.

De CFO is eindverantwoordelijk voor alle financiële gegevens binnen de onderneming. Je bent onderdeel van het Strategisch Management Team en bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen en bewaken van het financiële beleid. Tevens ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van diverse rapportages.

Wat ga je doen?

  • Eindverantwoordelijk voor de gehele financiële verslaglegging van de verschillende vestigingen;
  • Verantwoordelijk voor zowel personeelszaken, IT gerelateerde zaken als juridische zaken;
  • Leidinggeven aan de financiële afdelingen van de verschillende vestigingen;
  • Eindverantwoordelijk voor de jaarrekeningen, eindconsolidatie en belastingaangiftes;
  • Tevens verzorgen van de planning & control cyclus en periodieke financiële rapportages;
  • Ontwikkelen en bewaken van het financiële beleid, KPI’s en de budgettering;
  • Analyseren van de marge per activiteit van de klant;
  • Financiële processen controleren en optimaal inrichten;
  • Risico-inventarisatie en risicomanagement;
  • Optreden als ondersteunend lid van het strategisch managementteam;
  • Rapporteert rechtstreeks aan de CEO en is tevens zijn gesprekspartner/ klankbord.

Jouw Profiel

  • Een afgeronde financiële HBO/WO opleiding;
  • Minimaal 10 jaar ervaring in de financiële administratie, waarvan minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie in een internationale organisatie;
  • Analytisch vermogen, kritisch, commercieel en cijfermatig inzicht;
  • Ervaring met geautomatiseerde systemen;
  • Je hebt goede People Management vaardigheden;
  • Resultaatgericht, ondernemend en een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Finance

Referentie: 20100402aLocatie/Regio: AmsterdamDienstverband: Vaste aanstelling (FT) Salaris: In overlegPer: z.s.m. De CFO is eindverantwoordelijk voor alle financiële gegevens binnen de onderneming. J…

Vaste functie
Utrecht
Geplaatst 4 maanden geleden

Referentie: 20200114a
Locatie/Regio: Utrecht
Dienstverband: Vaste aanstelling
Salaris: Marktconform
Per: z.s.m.
FTE in %: 100%

Samen met drie andere business controllers zal je actief zijn op de afdeling Planning & Control (P&C). Hierbij ondersteun je het bestuur en management zo effectief, efficiënt en klantgericht mogelijk in het besturen en managen van de vereniging en werkorganisatie. Je rapporteert direct aan de Finance Manager en onderhoudt je de contacten met de Concern Control, Financial Control en de Financiële Administratie.

Jouw taken en verantwoordelijkheden
Je gaat aan de slag in een dynamische werkomgeving, waarin veel ruimte is voor eigen initiatief. Verbeteringen worden gestimuleerd en gewaardeerd waarmee je actief zal bijdragen aan de verdere professionalisering van de afdeling. Als ervaren Business Controller zal je het management helpen de doelstellingen te realiseren door het adviseren over de koersbepaling, het nemen van beslissingen en het bijsturen op basis van financiële en niet-financiële informatie.

De verantwoordelijkheden zijn o.a.
Het ontwikkelen, coördineren, inrichten en doen uitvoeren van de P&C cyclus;
Het adviseren, analyseren en signaleren van over financieel en bedrijfseconomische positie;
Het opstellen van de begrotingen en budgetten;
Het uitvoering geven aan beleid inzake project en risicomanagement;
Opstellen en analyseren van managementrapportages en verbetervoorstellen.

Jouw competenties en talenten
HBO+ of universitair werk- en denkniveau in bedrijfseconomische richting;
Minimaal 5 jaar relevante werkervaring op het gebied van business control;
Goede communicatieve vaardigheden en spreekt vloeiend Nederlands;
Analytische vaardigheden, gaat proactief te werk en anticipeert op ontwikkelingen;
Een positieve en ondernemende houding.

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Finance

Referentie: 20200114aLocatie/Regio: UtrechtDienstverband: Vaste aanstellingSalaris: MarktconformPer: z.s.m.FTE in %: 100% Samen met drie andere business controllers zal je actief zijn op de afdeling P…

Vaste functie
Randstad
Geplaatst 4 maanden geleden

Referentie: 201058a
Functie: Debiteurenbeheerders / Credit collectors gezocht!
Dienstverband: Vaste aanstelling (FT)
Salaris: in overleg
Per: z.s.m.
Locatie/Regio: Wij zijn op zoek voor onze opdrachtgevers in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam en Den Haag naar ervaren kandidaten die een tijdelijke en/of vaste baan op het gebied van credit management zoeken.

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een ervaren debiteurenbeheerder die van aanpakkern houdt.
Als ervaren debiteurenbeheerder weet je wat de functie inhoudt, wat je taken zijn en hoe je doelen kan realiseren.

Organisatieprofiel:

Onze opdrachtgevers vertegenwoordigen verschillende branches en behoren tot de top 200 van het Nederlandse bedrijfsleven. Ze staan garant voor een uitdagende omgeving en voldoende carrière mogelijkheden. Laat ons weten wat jouw wensen en eisen zijn zodat wij samen met jou komen tot de beste match.

Functieomschrijving:

Op dit moment hebben wij diverse vacatures voor debiteurenbeheerders / credit collectors. Op basis van jouw voorkeur, detachering via Croone dan wel bij onze opdrachtgevers in vast dienst, gaan wij kijken met welk bedrijf jij het beste matched. Wij kijken niet alleen naar opleiding en ervaring maar geven ook aandacht aan jouw persoonlijke interesses om zo de meest interessante banen voor jou te selecteren.

Functie eisen:

  • afgeronde MBO opleiding
  • cijfermatig inzicht
  • minimaal twee tot drie jaar werkervaring waarvan minimaal een jaar als debiteurenbeheer
  • goede communicatieve vaardigheden
  • goede kennis van excel
  • affiniteit met computer systemen (ERP, CRM)
  • hands-on mentaliteit

Wat wordt er geboden:

  • Marktconform salaris €26K – €39K afhankelijk van ervaring
  • Flexibele werktijden
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Finance

Referentie: 201058aFunctie: Debiteurenbeheerders / Credit collectors gezocht!Dienstverband: Vaste aanstelling (FT)Salaris: in overlegPer: z.s.m.Locatie/Regio: Wij zijn op zoek voor onze opdrachtgevers…

Vaste functie
Oost
Geplaatst 4 maanden geleden

Referentie: 201219ab
Functie: Accounts Payable officer
Locatie/Regio: Amersfoort
Dienstverband: Vaste aanstelling (FT)
Salaris: in overleg
Per: z.s.m.

Onze klant is een grote dienstverlener op het gebied van logistiek. Binnen de organisatie is een vacature ontstaan voor een:

ACCOUNTS PAYABLE OFFICER

Het betreft een fulltime functie voor onbepaalde tijd.

De Accounts Payable Officer ressorteert hiërarchisch onder de Accounts Payable Supervisor. De Accounts Payable Officer geeft zelf geen leiding

Taakomschrijving:
Het verwerken van facturen en het verstrekken van informatie hierover aan externe leveranciers en interne klanten (budgethouders).

Facturen afhandelen.

  • Het mede zorgdragen voor een tijdige en juiste verwerking van inkomende facturen.
  • Draagt zorg voor een uniforme administratieve verwerking van leveranciersfacturen.
  • Denkt na over verbeteringen in processen en draagt die pro-actief aan bij de leidinggevenden
  • Codeert gescande facturen.
  • Toetst (credit)facturen op aangegane verplichtingen, voorschotten, parafen etc.
  • Neemt, na overleg over vermeende onjuistheden en onduidelijkheden met de leidinggevende, eventueel contact op met de crediteur om toelichting te vragen.
  • Brengt of vraagt correcties aan op onjuiste facturen.
  • Stelt facturen betaalbaar via het geautomatiseerde systeem.

Informatie verstrekken.

  • Het verstrekken van informatie over facturen aan externe leveranciers en aan interne klanten (budgethouders).
  • Licht facturen toe aan de interne klanten zoals budgethouders en afdelingshoofden.
  • Neemt contact op met leveranciers over openstaande rekeningen en licht indien nodig de status van de betaling toe.

Functie eisen en gedragskenmerken:

  • MBO werk- en denkniveau (bv. MEAO BA).
  • Administratieve processen op het gebied van AP.
  • MS applicaties (Excel, Access en Word).
  • FIS2000 en Sprinter
  • Financial Accounting processen.

Specifieke functiekenmerken en vaardigheden:

  • Accuraat, om facturen correct te verwerken en onvolkomenheden te signaleren.
  • Mondeling uitdrukkingsvaardigheid, om in- en extern op een begrijpelijke wijze informatie te verstrekken of op te vragen.
  • Mondeling en schriftelijk uitdrukkingsvaardig in de Nederlandse en Engelse taal, om informatie te kunnen verstrekken.
  • Prioriteiten kunnen stellen voor een tijdige en volledige output.
  • Klantgericht voor verlenen van optimale service.
  • Integriteit bij het omgaan met vertrouwelijke informatie.

Je werkt in een professioneel team met stimulerende collega’s om je heen. Wil jij werken in een dynamische internationale omgeving waar aanpakken en werkplezier hand in hand gaan? Solliciteer dan voor deze uitdagende functie!

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Finance

Referentie: 201219abFunctie: Accounts Payable officerLocatie/Regio: AmersfoortDienstverband: Vaste aanstelling (FT) Salaris: in overlegPer: z.s.m. Onze klant is een grote dienstverlener op het gebied …

Vaste functie
Brabant
Geplaatst 4 maanden geleden

Credit Controller

Functieomschrijving: Voor onze opdrachtgever in Tilburg zijn wij per direct op zoek naar twee debiteurenbeheerders .

In deze functie beheer je een eigen portefeuille (key accounts). Het klantcontact zal ongeveer 20% van de tijd in beslag nemen, 80% van de tijd zal voornamelijk in beslag worden genomen door het oplossen van disputen. Intern zal veel geschakeld moeten worden om de juiste informatie boven te krijgen. Dus niet alleen per mail en telefoon, maar ook aan het bureau staan van je collega om acties uit te zetten.

Alle klanten zijn zakelijk, B2B ervaring is dan ook een vereiste.

Onze opdrachtgever heeft de markt opgesplitst in twee markten, te weten Duitsland en de rest van Europa. Het is dan ook belangrijk dat of de Duitse taal eigen is of de Engelse taal.

Salarisindicatie is tussen de € 1900,- en de € 2300,- per maand. Tevens is er een eindejaarsuitkering van 3% van het bruto jaarsalaris.

Verder heeft onze opdrachtgever 49 vakantiedagen waarvan 25 regulier en er worden twee dagen per maand extra opgebouwd.
 
Functie-eisen
Onze opdrachtgever is op zoek naar de volgende debiteurenbeheerder:
• Beheren eigen portefeuille (key accounts)
• Communicatie vaardig
• B2B ervaring
• Veel dispuutmanagement
• Beheersing Engelse of Duitse taal
Aanvullende informatie

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Finance

191007 CC BR

1

Credit Controller Functieomschrijving: Voor onze opdrachtgever in Tilburg zijn wij per direct op zoek naar twee debiteurenbeheerders . In deze functie beheer je een eigen portefeuille (key accounts). …

Vaste functie
Noord-Holland
Geplaatst 1 jaar geleden

Referentie: 221008b
Functie: Sr. Account Payable medewerker
Locatie/Regio: Amsterdam
Dienstverband: Vaste aanstelling (FT)
Salaris: in overleg
Per: z.s.m.

Voor onze opdrachtgever in de regio Amsterdam zijn wij op zoek naar een senior Account Payable medewerker.

Organisatie:
Onze opdrachtgever is een internationale verzekeraar.

Functieomschrijving:

  • Verwerken van uitgaande betalingen (invoices als premie schade settlements)
  • AP rapportage genereren
  • CODA kennis
  • Bank statements verwerken
  • Incasso bestanden klaarzetten en verwerken
  • Inkomende facturen coderen, registreren, uitzetten, opvolgen en betalen
  • BTW controle

Functie eisen:

  • afgeronde HBO opleiding
  • cijfermatig inzicht
  • minimaal twee tot drie jaar werkervaring op een AP afdeling
  • sterk in de Engelse taal
  • goede communicatieve vaardigheden
  • goede kennis van excel
  • hands-on mentaliteit

pre:

  • kennis Access online

Wat wordt er geboden:
Marktconform salaris
Flexibele werktijden
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Finance

Referentie: 221008bFunctie: Sr. Account Payable medewerkerLocatie/Regio: AmsterdamDienstverband: Vaste aanstelling (FT) Salaris: in overlegPer: z.s.m. Voor onze opdrachtgever in de regio Amsterdam zij…